Eymenbebeks oyy minnosmus daha bende 40ina kadar emzirebildim sonra 1 ay hipp combiotic verdim gaz olmasin diye 4 aylik olunca biraktim doyuruculugu olmadigi icin aptamil kabiz yapti onuda biraktim sma 1 ile devam ettik simdi 2 numarasindayim 8aylik olduk kakasini yesil yaptigi olur civik sivamis gibi olur hic endise etmeyin normal biraz mama kaynakli o renk oluyor bazen sari olur bazen yesil bi rahatsızlik belirtisi dusunmeyin ama bazen bebekler begenmiyor oluyor mamalari gunduz icmemekde devam ederse bide smilac alip deneyin oda guzelmis cunku sizinkinin icmesi lazim ekgidasi yok baska tadim almıyor