Melikederinakinnn biz bebelac gold kullanıyorduk 40. Gününden sonra kabız yaptı mama değişikliği yaptık evolvia kullandık 2 gün çocuk tiksinti duydu herhalde yememeye başladı . Bebelac gold verdik onuda reddetti az yedi. Hipp verdik içmedi sma aldım 2 gün önce içti gibi dün yine içmemeye başladı ve hala kabızlıgımız devam ediyor . Ve iştahsızlık başladı . Ne yapacağım 🤦♀️ Çok çaresizim . Toplam da 1 günde 400-450 Cc zorla içiyor