Eymenbebeks kuzum ben sma optipro kullanıyorum ama sadece günde 2 kez hep emziriyorum vermemin sebebi de bebiş duymadığından değil artık göğüsleri mi haşat ediyor sıpa. Ben çok memnunum zaten benim bebiş boğazlı anne sütü de aldığı için kilosu fazla 1 ay lik 2 gunluguz 4700 kiloyuz .gün de 2 kez Mamanın etkisi nedir ona bir seu diyemem ama bana göre en iyi mama içerikleri diğer mamalar ile karşılaştırırsak. Tokluga gelirse de anne sütü ile aynı saat kuzum 3 saat tok tutuyor benimkini beni de emdiginde gece 3 veya 3.30 da birde 7 ye doğru kalkıyor mamada da . Ben bi gece yatarken veriyorum 50 cc bide sabah (12 -1 gibu) aslında 12 saate 1 gibi oluyor