Doğumdan 7 gün sonra birde bebek 2 aylıkken çağırmıştı beni doktorum. Alttan muayene ediyorlar. 2. Kontrolumde kendi doktorum ameliyattaydı başka doktora girdim çok pişman oldum benim doktorum nazik bir doktordu, diğer gittiğim doktor ise çok sert davrandı çatala soktu ki ben doğuma kadar doktorum hiç çatala sokmamıştı beni çok rahatsız oldum. Doğumdan sonra insan hiç bir şekilde alttan muayene olmak istemiyor benimki travmatikti halen korkuyorum 😅