Songulkaya [silindi] Çok geçmiş olsun benim yaptığım hatayı yapmayın bence gidin bende acıma kanama yok ama görüntü olarak çok Belli keşke daha önce gitseydim belki o zaman tekrar dikerlerdi 😔