Glsmmrym 3aylık olacak molfix kullanıyorum çok memmunum deneme prima paketi vermişti sağlık ocağı Allahım kakayı hep dışına çıkardı başka bezde denemedim Molfixi tavsiye ederim
MinikMucizemNil Prima premium care. Özellikle geceleri çok iyi oluyor. Altını hiç değiştirmiyorum. Zaten incecik hiç pişik yapmıyor
Yyyasmn MinikMucizemNil bizde kakası sırtından taşıyor hiç memnun değilim ama hangisine geçeceğime karar veremedim
Uraseymen Molfiks kullanıyorum ama çok sızdırıyor kenarlardan çıkıyor bende değiştiricem sizce ne alsam
Mihranur _ekimucizesi_ rica ederim 56 gunluk kızım doğduğundan beri kullanıyoruz hiç bi sıkıntı yasamadik biz
ZeynepSare _ekimucizesi_ GOON BEBEK BEZİ kullanıyorum hepsini denedikten sonra kesinlikle pişik yapmayan ve gece boyunca taşırmayın tek bez 👍🏻
Aysegulisaa54 _ekimucizesi_ bence prima canbebr aldık hiç emmiyor ıslak kalıyor ne zaman açsam en geö 3 saate bir değüştirdm halde ama prima çok güzel
ozgecicekoglu İlk başta sleepy kullanıyordum daha sonra Goon a geçtim ve çok memnunum yumuşacık ve sızdırma yapmıyor 👍🏻
fatima _ekimucizesi_ sleepy kullanıyorum ama erkek çocuk benim bebeğim kakasını tazzikli yapıyor ve her kakada muazzam dışarıya taşıyor, şu an her zıbını kaka lekesi 🤦♀️ değiştirmeyi düşünüyorum bende
Eminef fatima aynı problem bizde yaşıyoruz ya çok memnundum aslında sleppyden ama son bi iki haftador her kaka yaptığında üst değiştiriyoruz 🥴Goon markasını çok iyi olduğunu duydum çevremde elimizdeki sleppy stokları birsin goon denemeyi düşünüyorum 😊
Melisgizem fatima bende bir suru bez denedim hepsi sızdirdi en sonunda a101den soffia aldim cok ama cok memnunum ve dışkı kokusunuda emiyor icine
pnrdncr fatima 74lüsünü 55₺ ye almıştık. Hatta perşembe A101'e geliyor 3-4-5 numara sanırım. 4 kullanıyoruz biz 100lü 65₺. Denemenizi tavsiye ederim hem kimyasal içeriği masum hem uygun hemde güzel
Deletedmom0900 Sleppy denedim sadece bi kac saat baglamama ragmen yavrum hemen pisik oldu. Prima iyi gelmisti. Ama suan kullandigim minies gercekten cok guzel bez