pnrdncr fatima 74lüsünü 55₺ ye almıştık. Hatta perşembe A101'e geliyor 3-4-5 numara sanırım. 4 kullanıyoruz biz 100lü 65₺. Denemenizi tavsiye ederim hem kimyasal içeriği masum hem uygun hemde güzel
Civandara Prima premium care kullanıyorum Kesinlikle ne pişik ne so durma yapıyor ama değiştirecem mecbur çünkü kimyasal içeriyor molfix e geçecem bakalım nasıl olacak
Huzurum42 ekimon bizde ikisini.kullandik hic memnun kalmadim ikisinden de 3 er tane kullandım primaya devam ediyorum bebekler belirliyor bezi artık ona inanıyorum
Eminef fatima aynı problem bizde yaşıyoruz ya çok memnundum aslında sleppyden ama son bi iki haftador her kaka yaptığında üst değiştiriyoruz 🥴Goon markasını çok iyi olduğunu duydum çevremde elimizdeki sleppy stokları birsin goon denemeyi düşünüyorum 😊