Nas1985 kutgun Ben ayagimda sallayarak uyutuyorum canim baska turlu uyumuyolar bide gurultuyu aciyorum tabiki
yigiteymen0125 benim oglumda 4 ay 23 gunluk bizde pış pış aciyorum onunla uyumaya cok alisti bazen ayagimsa salliyorum uyuyor genelde besik salliyorm
Berfu1907 Kızım iki aylık ağladığında susturamayınca açıyorum fön makinesi sesiyle susuyor ama benimde baş ağrım tutuyor 😂🤭
Damladerin Sebihaela uyumasını engelleyin sabah 7 buçukta uyandıktan sonra öğlen 12 de tekrar uyanmış oluyorsa akşam 9da uyutun erken uyumaya alışmış olur
Hidayetliya20 HappyKids kızım 3 bçk aylk ve sürkli uyuyacgı zaman açıyorum çok faydası oluyor uyuynca kaptyrm tbi 😊
meryeminannesi28 h_yigit2 nasil öyrettin acaba gece gündüz ayrımını, kizim 2.5 aylik ve uyumuyor asla
h_yigit2 meryeminannesi28 meselâ gündüzleri emdikten sonra beyaz gürültü videoları yada sevdiği müzikler eşliğinde uyuttum hala da yapıyıruz.Akşam oluncada saat 9 yada 10 gibi gece lambası yada loş bir ışıklı odada uyutmaya çalıştım hergün yavaş yavaş alıştı düzene giriyor bugün 3 ay 12 günlük olduk şükür…
meryeminannesi28 Bizde işe yaramiyor, 3-4 saatlik uyku ile günümü tamamliyorum, artik sinirlerim dayanmiyor, çok zorlaniyorum
Deletedmom11 HappyKids kolik döneminde ah o yağmur sesleriyle ne uyuturdum ☺️ Döşüme yatırır yağmur sesini de açardım bir güzel uyurdu pamuk kızım. Tabi işin sonunda yağmur sesi olduğu için sıkılır bu seferde yerimden kalkıp lavaboya gidemezdim 😁 Yakışıklımız nasıl olacak bakalım❤️🥰
hakikizeytinyagi Candaan masaAllah nasıl yalnız baktınız benım kızlarımda 9 günlük annemler olmasaydı hayatta bakamazdım 🤦🏼♀️
Candaan hakikizeytinyagi bende çok korkuyordum yanlız nasıl bakarım diye ama inanın yanlız bakınca herşey daha kolay oluyor ona göre kendi düzeninizi oluşturuyorsunuz annemle bakarken daha çok zorlandığımı şimdi anlıyorum o kendi dediğini yapmak istiyordu ben kendi bildiğimi o yüzden düzen oluşmuyordu yalnızken herşey daha güzel sizde korkmayın başarırsınız
Merve6475 Candaan merhaba benim de ikizlerim var 5 aylık mama veriyomusunuz sizde yoksa sadece anne sütü mü
ikizannesii01 HazelK sürekli açık mı tutuyorsunuz sesi acaba . Bende bugün ikizlerimde denedim . İşe yaradı . Acaba uyuduktan sonra kapatmalı mıyım yoksa uzun süre uyusunlar diye açık Mı kalmalı uykuları boyunca
HazelK ikizannesii01 Ben hep açık tutuyorum çünkü kapatınca uyanıyor 1 saat uyucağı varsa 15 dakika uyuyor, belki sizin bebişler farklıdır bi dene bakalım
Candaan Merve6475 en son 12 de mama veriyorum sonra yarım saat içinde uyuyorlar sabah 5 e 6 ya kadar uykularını bölüp mama vermiyorum sonra uyanmalari 9 yada 10 da oluyor gündüz her mamadan sonra 1 1,5 saat uyanık kalıyorlar sonra uyutuyorum döngümüz bu şekilde