Nilsmoms şuan 3ay 11 günlük oldu çok şükür 2,5 aylık olunca düzene girdi uyuturken de gece gündüz kavramını öğrettim o yüzdende sıkıntı yok 7 gündürde gaz damlasını vermeyi bıraktım maşallah diyelim şimdide mışıl mışıl uyuyor bende çayımı yudumluyorum😄😄