Aaa evet bnm oğlan 3 aylık bn doğduğunilk günden beri tesadüf şşşşşşııışşşşş kalın su sesine benzer ses çıkartıyorum Buna pışpışlamada denilebilir ama daha çok kalır bi su sesi susuyo sakinleşiyor arada ninnide söylüyorum 🧿 hepsinde bi şekilde rahatlayıp uyuyo 🙏🏻🧿