canimoglum_2020 Yasemila aynen benim doktorda 6. Ay dedi doza ve aya doktorlar karar veriyor zaten ben de rotayı ilk doz 3. Ay ikinci doz 5. Ay olacak her ay bi aşı maşallah gidiyoz öyle bakalım
zelihagnc Bexero aşısı 3_5_15 aylarda olucak bu aşı b gurubu aşısı doktorumuz bu şekilde söyledi:) rota aşısıda iki doz 3_5 ay
zelihagnc zelihagnc kesinlikle tam etkisi bir hafta sürdü bizde zaten huysuz bir bebekti iyice huysuz oldu😂
mommier Yasemila perşembe günü biz de bexeronun son dozunu yaptırdık.aşıdan 5 saat sonra ateş başladı 2 gün sürdü.39.5 lardaydı mutlaka gece takip edin.çok zor geçirdik son dozu.geçmiş olsun size de
Merve_96 canimoglum_2020 bizim doktorumuz eğer bir grubu. vurdurucaksınız diğer grubuda vurdurmanızı tavsiye ederim o menenjit aşıları birbirine tamamlayan aşılar dedi bizde hem a hem b vurdurucaz
MasalsMommy Yasemila Allah allah. Benim doktorun mu kafası karıştı acaba? Ama internette de bexseroya hepatit diyo