Yasemila Kızlar bugün 3 aylık oldu rota ve bexero yapıldı. Geldiğinden beri ağlıyor ateş yok ama aşıdan mı ki bir huzursuz :(
Bebegimleben Yasemila normal canım rota değil de bexsero yapıyor. Biz de 2 doz olduk ikisinde de kızım eve gelince sebepsiz ağlamaya başladı. Normalde öyle Ğlayan bir bebek değil. O uzun sürmüyor fakat ateşini takip edin söylemiştir zaten doktorunuz☺️
anneninbirii Yasemila benim kızımda bexero ilk dozunu 7 aylıkken oldu sabaha kadar mızmızlandı durdu hiç uyuyamadı desem yeridir. Ertesi gün iyiydi çok şükür. İnşallah sizinki de geçer bi an önce 🙏🏻
zelihagnc Yasemila tam bir hafta sürdü biz huzursuzluğumuz bu geceye dikkat edin bizde gece ateş olu iki gün ateş düşürücü kullandık dr 24_48 saat ateşi olması nprmal demişti
canimoglum_2020 anneninbirii 7 aylıkken kaç doz yapılıyor bide bu menenjitte a ve b grubu varmış onlarla ilgili bilgi verdimi doktor
Merve_96 canimoglum_2020 bizim doktorumuz eğer bir grubu. vurdurucaksınız diğer grubuda vurdurmanızı tavsiye ederim o menenjit aşıları birbirine tamamlayan aşılar dedi bizde hem a hem b vurdurucaz
MasalsMommy Yasemila Bizim doktorumuz bexsero için 6. Ay dedi size biraz erken olmamış mı ya? Ben sadece menenjit ve rotayı yaptırdım 🤷🏼♀️