Yasemila Merhaba bizimdd rotadan sonra yaklaşık bir hafta kadar huysuzluk devam etti ateş vs olmadı ama emmek istemdiler,uyumak istemediler ,hafif cıvık kaka yapmaya başladılar ,gaz arttı derken bir haftasonunda normale döndü önümüzdeki hafta ikinci dozunu yaptıracağız bende korkuyorum