Daisyy Oreolumagnolia bağırsakları henüz hazır değil. Ben 5 aylıkken başladım ama pişman oldum aylarca kabızlık yaşadı. İkinci çocuğumda 180 günü beklerim.
delilah SeliminannesiSeliminannesi09 olur tabiki her bebek farklı tepki gösteriyor bu atak dönemlerinde . google a atak dönemi hesaplama yazın ordan çıkar doğum tarihine göre hesaplanır yazar zaten ne zaman girdiği ne zaman biteceği felan ama doğum tarihi doğduğu tarih değilde doğması gerektiği tarihi yazmak lazım yani 40. hafta hangi tarihe denk geliyorsa onu yazacaksınız. diyelim ki 39. hafta doğdu bebek ama siz yinede 40. haftanın dolduğu günü yazmanız lazım .
Ayzmm Oreolumagnolia meme +mama kullandigimiz icin doktor bizi baslatti 4 aylik oglum meyve puresi muhallebi kasik mamasi sebze puresi tattiriyorm bazen gece yatmadan once 120 cc civari muhallebi yiyip yatiyor 😊
Oreolumagnolia Ayzmm zaten reddetse vermem ama istahla yiyor masallah hangi anne cocugunun o sekilde yedigini gorse vermemezlik yapmaz bence cogu anne ek gidada sknti yasiyor bebek yemek istemiyor ama benim kizim yemek isterken ben niye vermiyim zaten bi kere kavanoz meyve puresi vermistim elmali ve havuclu yedigini gordum artik o kavanozlardan vermem kendim yaparim bebegim seviyorsa ve 3 gundur kakasini yapamiyordu bunu yiyince yapti sindirimi nasil zor oluyor anlamadim burda yazmislar cunku cogu kisi ve verdigim mamayi kusan cocuk bu meyve puresini kusmadi rahat rahat sindirdi yedi uyudu ben mutlu oldum oda mutlu oldu
Yaseminn41 SeliminannesiSeliminannesi09 Ayzmm ne muhallebisi canım doktor bizede söyledi ben bulamadim
delilah SeliminannesiSeliminannesi09 ozaman işte 1 gün öncesini yazın doğum tarihine . banada yazarsanız bende hesaplarım sizin için isterseniz
SeliminannesiSeliminannesi09 delilah 31 mayıs 2020 de doğdu gülüm hesaplarsan sevinirim bide bu atakta uyuma süresi uzar mi benim ki bu ara uykudan gözünü açmıyor sağlık da iyi doktora götürdüm atak matak bahsetmedi huzursuz ama ağlama krizinde eskiden böyle değildi
delilah SeliminannesiSeliminannesi09 sağlığı iyiyse atak dönemi yüzünden böyle olmuştur siz şanslısınız genelde uyumazlar :) atağın bitmesine 24 gün var daha
SeliminannesiSeliminannesi09 delilah 24 gün boyunca miz miz mi olcaz şanslı miyim bilmiyorum motor gelisimi acısından çünkü hiç bisi yapmak istemiyor
delilah buda bundan sonraki atak haftası takvimi kırmızı olanlar şimşekli olanlar atak zamanlarını gösteriyor
Birhaydutannesi delilah merhabalar rica etsem bizim de atak haftası tablomuza bakabilir misiniz? 06.07.2020 doğum tarihimiz 37 haftamız da doğdu oğlum.
delilah SeliminannesiSeliminannesi09 evet öyle olacak malesef takvimi de attım kaydedin telefonunuza sizin atak takviminiz o etiket yapmamışım. bu atak dönemleri geçince yeni şeyler öğreniyorlar yeni şeyler yapıyorlar zaten bu yüzden böyle dönemler oluyor atak bittiğinde değişiklikler oluyor zaten fark ediliyor. mesela 9. ay atağından sonra kızım yürüme çalışmalarına başlamıştı ve artık benim yaptığım şeyleri taklit etmeye başlamıştı örneğin saçımı taramamı oda taklit ederdi . 4. ay atağından sonrada genelde dönmeler insanları ayırmalar dış dünyaya daha fazla bi merak oyuncaklarla tanışmak gibi şeyler öğrenebilirler biz büyüdük tam hatıelayamadım ozamanları ama siz fark edersiniz mutlaka
dontsleppyunhappy Ebrareylulll aminnn inşallah. Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın. Hepimiz anneyiz, az cok aynı şeyleri yaşıyoruz, uykusuz geceler, gün içinde bir sürü yorgunluklar. Birbirimizin halinden anlarız.
delilah SeliminannesiSeliminannesi09 yok sıkıntı vardır diyemem asla her bebek farklıdır genelde böyle olur yani geçte olabilir böyle şeyler erkende .
Eda3405 delilah siz bi onceki postda bilmislik taslamissiniz bariz okuyun isterseniz. Yok ek gidayla beslencek surekli zaten bu acele niye filan… sizin cocugunuz 6. Ayda hazir olmus olablr ama bnm bebegimde mesela 35. Haftada dogdu ama 4. Ayda doktor onayiyla basladik. Bu hanimefendide aynisini yapmisdir bebegini gozlemlemisdir yani. Bi tek anne olan siz degilsiniz her bebegin gelisimi farklidir…
delilah Eda3405 ben güzel dille söyledim siz nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlamışsınız post sahibi ile hayet güzel konuştuk ben dedim diye öyle yapacak hali yok görüş alıyor ve buda benim görüşüm
Bsrbsrr Eda3405 mevzu bebeği gözlemlemek değil ki hanımefendi gayet güzel açıklamış konuyu da siz baya sert yapmışsınız ne gerek varsa. O kadar haklı ki normal şartlarda bebeklerin bağırsakları katı gıda için uygun değil hanımefendi de zaten diyor ki doktor onaysız vermeyin bence diyor ne var yani bunda onu anlamadım