Oreolumagnolia 6. Aydan önce başlamanızı onermem. Kakasını her gün yapıyor olması sindirim sisteminin geliştiğini göstermez. Anne sütü ya da mama alıyorsa 6 günde de yapsa sıkıntısız yapar. Ama erkenden ek gıdaya geçen bebek sindirim problemleri yaşayabilir,kabız olabilir. Alerji sorunuyla karsilasabilirsiniz. Hele ki meyve ile başlarsanız bı daha sebze yemeyebilir, yemek secebilir. 6. Ay itibariyle sebzeler ile tadimlara başlamak en doğrusudur. 6. Ayda bile tadım ile başlıyoruz. Bebek ana ihtiyacının yüzde 70ini yine anne sütü ya da formül mamadan karşılayacak. Yani erkenden başlayayım kilo alsın diye düşünmeyin. Bazı doktorlar sadece mama ile beslenen bebekleri 5. Ayda ek gıdaya geçiriyor. En önemlisi siz de doktor tavsiyesiyle hareket edin 😊