Eda3405 mevzu bebeği gözlemlemek değil ki hanımefendi gayet güzel açıklamış konuyu da siz baya sert yapmışsınız ne gerek varsa. O kadar haklı ki normal şartlarda bebeklerin bağırsakları katı gıda için uygun değil hanımefendi de zaten diyor ki doktor onaysız vermeyin bence diyor ne var yani bunda onu anlamadım