Büyüme atağı yaşıyor olabilirsiniz. bizimde geçen hafta öyleydi. Belirli saatlerde ağlıyordu durmuyordu. Probiyotik olduğunu düşündüm. Biogaia kullanıyorum, aksine rahatlatıyormuş bu hafta bırakınca anladım. Öğlen uyutabiliyorsanız uykusunu alsın. Akşam da o saatler gelmeden önce yüzü çevresine dönük şekilde kucağınıza alıp gezdirin sakinleşsin