Merhaba kızlar 2 ay 6 günlük bebeğimde dünden beridir rahatsızlık var anlam veremiyorum uyumuyor ve kendini öne atarak ağlıyor karnı gurul gurul doktorumuzla görüştüm probiyotik gaz yapar dedş bizde yeni probiyotiğe geçtik bundan öncesinde böyle bi sorunla karşılamamıştık galiba çok gazı var ve gazdan uyuyamıyorum kuzum 😔 ne karnına nede sırtına dokundurtmuyor ne yapmam lazım lütfen gaz damlası ve probiyotik önerisinde bulunmayın şuan en hızlı nasıl toparlayabilirim yardım lütfen n😔