Nida1404 benim kızda çok gazlıydı ilk 6 ay biogaia kullandım. Gece yatmadan 5 damla. Biraz rahatlatıyordu. Bir de reflü yatagının içinden kiraz cekirdeği çıkmıştı onu mikrodalgada ısıtır karnına koyardım.o rahatlatırdı. Yüz üstü yatmayı hiç sevmezdi. Bir de ılık duş küvetinde yüzdürür gibi omuzunun altından tutardım. Bazem hiç bir rahatlatmazdı. Reflü de vardı. Ama masaj olayına girmeyin ben yaptım doğarken hafif makatta catlak oluyormuş. Ben karnına ayagını cektıkce hava sıkıştırıp zorlamışım. Çatlak büyümüş😩