-erCansu- ay canim yaaa insan dusundukve yipraniyor peki sence biberonda mi kacti emzirriken mi . Ben çok dararsizim bakayım bilmiyorum doktor da net bişey deniyor biberonla daha çok kaçma ihtinali var ama emzirikende m kadar emdigibi bilemezsin diyor . Ikisini aynı anda yapmak sanki daha riskli. Net te okumuştum sanirsam biberon emme ile anne memesini emmek farklı yaramış birinde dili öne birinde arkaya mi öyle biseydi. Yani bebegin aklı karisabiliyormus benimki bide prematüre olduğu için kilo da almasi gerekiyor