-erCansu- gerçekten yaşamayan bilemez. Benim oğlumu 20 günlükken aldılar yoğun bakıma 8 gün yoğun bakımda kaldı senin gibi 2 kere girip görebildim onlarda 1-2 dakikaydı. Ağlamaktan grip oldum sütüm azaldı ilk 2 gün.
Ama ne olursa olsun içerde yatan yavrunu düşün , sütün için bol su iç uyu dinlen sabah uyanır uyanmaz sütünü sağ az çok deme götür hastaneye.
Benim oğlum sütümle iyi oldu o şekilde çıkardılar , çok zor oldu elimde fotoğraflarla uyudum ama uyudum öyle öyle sabah akşam süt götürdüm çok şükür şimdi 5 gündür yanımızda 🙏🏻
Allahım , inşallah en kısa zamanda yavrun iyi olur yanına gelir 🙏🏻 Unutma sen iyi olursan o daha iyi olur ❤️