[silindi] Happy Mom dan takip ediyordum seni hatta bende gebelik şekeri yüzünden diyet yapıyordum bana baya yardımcı olmuştun yorumlarınla daha doğumuma 5 hafta vardı ama erken dpgum yaptım 😔 benim oğlum da yogunbakıma girdi solunum sıkıntısı yüzünden sonra o geçti sarılık oldu şimdi oda geçti bagırsakalrının tam sindirebilmesini bekledik 5 gün oldu kucağıma bile alamadım 😔 sadece gösteriyorlar dokumamıyoruz bile çok şükür ki Pazartesi taburcu olucak 😊 Aynı şeyleri yaşamışız