Theeonerose merhaba kızıma çarşamba günü covid teşhisi konuldu. 29 aylık ateş şikayetiyle gitmiştik doktora. Sadece kanına bakıldı ve pcr testi yapıldı. Kan sonucuna göre antibiyotik başlandı beyaz küre oranı düşük olduğu için. Çocuklara herhangi bir ilaç takviyesi yapılmıyor zaten soğuk algınlığı gibi geçiriyorlarmış doktorun dediğine göre. Sizin bebeğiniz küçükmüş de bol bol emzirin emmek istemeyebilir halsizdir muhtemelen sağın sık sık veri birkaç lokma çeksin o bile yeter. Çok geçmiş olsun bir an önce atlatırsınız umarım🙏🏼