Theeonerose Merhabalar. Öncelikle çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin meleklerimize. Ben ve babası negatif olmamıza rağmen, 9 aylık kızımın Covid testi pozitif çıktı. Yarın karantinada son günümüz. Sürekli maskeliyiz. El hijyenine çok dikkat ediyoruz. Bebeğimin dokunduğu her şeyi, oyuncaklarını sürekli dezenfekte ediyorum. Evi bol bol havalandırıyorum. Kızımda iki gün ateş ve biraz ishal yapmıştı. Şu an çok çok şükür iyi. İştah ile ilgili de benim kızım da memeye aşırı düşkün. Ama o iki gün boyunca ne meme istedi ne ek gıda. Bol bol su içirmeye çalıştım. İştahı yerine gelince, ben de kızımda kendine geldi şükürler olsun ki. 14 gün sonunda tekrar test yapacaklar mı bebeklere bilginiz var mı?