Theeonerose
bizde eşimle yeni atlattık ikimiz de pozitiftik, 4 aylık kızım oğlum 8 yaşında ikisi de ateşlendi 1,5 gün kadar kızım birkaç gün öksürdü burnu tıkandı,ishal gibi oldu ama çok şükür geçti şimdi ikisi de iyi ,tabi korona oldular mı bilmiyorum test olmadı ama hepimiz atlatmış olduk Şükür ki.bir de 2 gün 8 saat ara ile calpol vermiştim kızıma doktoruna danışın tabi.