Annebalisi ben kızımın zamanı dolduğu ve hala doğum belirtim olmadığı için zorunlu sezeryan oldum, doktorum spinali önerdi. Başından beri normal doğum istediğim ve beklediğim için psikolojim alt üsttü, ona rağmen ameliyat sırasında ve sonrasında büyük sıkıntılar yaşamadım. Bacakları hissetmeme durumu gayet olağandı, yani durumdan dolayı zaten kalkıp gidemeyeceğini bildiği için insan çok da takılmıyor bacakları hissedip hissedememeye. He oynatmaya çalışınca oynamaması çok değişik hissettiriyor o kadar. Yoğun bir bel ağrısı da yaşamadım ben şükürler olsun. Yaklaşık 1 hafta 10 gün sonra ameliyat yerimin acısı hafiflemeye başlayınca bir problemim kalmadı. Eğer buna müsaitseniz spinal sezeryanı tavsiye ederim