Anneler hepinize mutlu akşamlar , benim spinal sezaryen olan annelere bi sorum olacak. İlk doğumum normal sezaryen oldu gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için acele doğuma alındım ve o an ki korku panikle tamamen uyumak istedim. Şimdi 20 haftalık hamileyim Allah nasip eder de doğum vaktine gelirsem eğer bu sefer spinal olmayı düşünüyorum şartlar uygun olursa tabii. Yalnız aklıma takılan şeyler var, spinalden sonra kalıcı bir bel ağrısı olduğu, o bacakları hissetmeme sürecindeki psikolojinin çok kötü olduğunu ve uyuşma geçtikçe müthiş bir sancı hissedildiğini vs duydum, bunlardan ötürü korkuyorum açıkçası. Spinal sezaryen olanların iyi ki olmuşum ve keşke olmasaydım dediği şeyler neler ? İkisinide yaşayıp tecrübesini aktarabilecek olan var mı acaba ?😌