Annebalisi ben de spinal sezaryen oldum, iyiki de olmuşum. Evet uyuşukluk geçince ağrın oluyor ama bu bence çok normal bişey. Sonuçta bi ameliyat geçiriyoruz. Öyle ya da böyle bi ağrı hissedilecek illa ki. Bunun dışında bazı arkadaşlar baş ve boyun ağrısı falan yaşamış çok şükür ben yaşamadım, bünyeye göre değişiyor demek ki. Ben hemen ayaklandım, sadece hastanede kaldığım gece zordu o da gerçekten dayanılmaz bişey değil