Bsraensr merhaba. Benim oğlum da sedasyonla sünnet oldu. Anestezinin etkisiyle ilk başta çok ağladı ama sonra normal hayatına devam etti. Bebek uyanıkken sabit tutmak zor olduğu için bu yola başvuruyor hekimler, bence çok da yanlış bir yöntem değil. İçinizi ferah tutun hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻