Bsraensr Aynen bizimde ozelde olucak pandemiden dolayi yapmiyolarmis dewlette yarin gorcez artk ya insallah alirlar 1 kisi alsalar gene raziyim esim yada ben gireriz de bakalim hyrlisiyla bi gidelimde
Gonci aslaninannesii ne gerek var evde ki. Bu virüste eve birini almam. Hem hastane benim gittiğim yer özel klinik değil doktor roda çalısıyor sadece gayette memnun kaldım sıkıntı yaşamadık şükür