Bsraensr bebeğim 8 aylık canım 4 ay 20 günlük iken yaptırdık ameliyathane ye sokmadılar narkoz vermişler ama çok fazla değil zaten bebekler anlamaya başladıklarında pedegog lar bayılmalarından yana eli kolu tutulup sünnet olması etkiliyormuş o yüzden böyle daha iyi sıkıntı yapmayın. Bebeğim ameliyathane den ağlayarak çıktı çünkü kendinde değildi uyanmaya çalışıyordu 20 dakika sonra çıktı odamıza gittik onu öyle görünce çok üzüldüm Bi pişmanlık oldu hemşire uyutabilirsen süreç daha kolay geçer sizin için dedi emzirmek karnını doyurmak ilk bir kaç saat yasak biz de battaniye ye koyduk elimizde sallaya sallaya uyuttuk çok ağlıyordu elde sallamak iyi geldi ona ara ara hep ağladı ama çok aman aman değildi sonra iyi ki yaptırmışım dedim kurtulduk ve ne kadar küçük iken olursa o kadar iyi