Meriwa ağzınızın payını verince psikolojik sorunlu mu oluyorum.empati yoksunuz.hayattaki tek övüneceğiniz şey bebeğinizin kilosudur eminim.başka bi başarınız olduğunu sanmıyorum.hanımefendi nasıl üzgün bebeğimin kilosu az diyor, herkes moral verirken siz benim 2 aylık bebeğimin kilosu diyorsunuz.sonra psikolojik sorunlu ben oluyorum.ne güzel siz sanşlısınız sütünüz yetiyor sütünün yetersiz olduğunu düşünen bir sürü güzel annemiz var.moral olmakta bizim görevimiz ya da susun bişey yazmamakta bi tercih.siz öyle yazınca annenin ne düşünceğini sandınız?