IkraAsel çok teşekkür ederim demekki kafaya takmama gerek yok çünkü öyle bir söyledi ki hemşire gelişimi geride böyle olmaz mama yedir bir şekilde gelişmemiş falan diyince çok üzüldüm kaldı ki çok şükür sağlığı yerinde aktif bir bebek. Presentil düşük olduğu zaman mental açıdan sıkıntılar olabiliyormuş ben o yüzden kafama taktım