Karadutunannesi_ merhaba kolay gelsin benim kızım şu an 7 bucuk aylık 6 aylık kontrolunde benim kızımda 6600 kg geldi, doktor evet biraz ama sağlığı yerinde normal bir sıkıntı yok dedi 7 aylıkken de 6850 olmuştu yine kilo almamıştı. Demem o ki getçekten takmayn bende çok taktım çok üzüldüm ama gerçekten belli bir süre sonra sağlığı yerinde diye şükrediyorsnnz.