1prens1prensesannesii Karadutunannesi_ canım benim de öyleydi. Mamayı kabul etmiyor hepsini denedim bir sürü biberon aldım. En son gece beslemeye karar verdim. Uyku arasında mama içiyor öyle denedin mi? 5 aylıkken biz de 6800dük doktor acil ek gıda felan dedi hatta sütün yaramıyor kesilse yeri dedi çok üzüldüm. Şuan 6 aylığız 7200 felan 400 gr eksik diyor artık umursamıyorum sağlığonyerinde mi evet üzülmemeye çalış. Gece mama vermeyi dene bir iki kez zorluyor ama alıyor
Melek232020 Doktorlar banada hep eksik kilosu diyorlar benimde bebeğim aynı şekil 6700 gram. Doğum kilosu 3200dü ilk iyi ay 4600 olduk sonra birden durdu alerjiye bağladı doktor sebebini ama hala gıdım gıdım gidiyor.😔sağlıklı olsun yeter bize tabiki ama diyet yapmama dikkat etmeme rağmen hala aynı yine kontrole götürdüğümde az almış diyorlar süt ve ek gıda devam ediyoruz bakalım toparlanır inşallah bebişlerimiz canım.🤲🏻
Bebeko Meriwa hanımefendi burda bebeğinin kilosu az diye üzülüyor siz neden 2 aylık bebeğinizin kilosunu söylüyorsunuz? Sizin gibiler olmaz olsun.yazık.teselli edip moral vereceğinizee.bravo bi de sadece sütle yazmışınız hani mama verdim sanmayın diyorsunuz yani.
Minikbirkalp Meriwa anladım cnm bende yanlız anne sütü ile besliyorum hemen linç etmeye başlamışlar seni 😳
Mom078 Mom078 6 aylık kız bebeklerde kilo; alt sınır 5400 gram, ortalama kilo 7400 gram, üst sınır 9250 gramdır. 6 aylık erkek bebeklerde kilo; alt sınır 5500 gram, ortalama 7800 gram, üst sınır 9600 gramdır.
Arfeasli Karadutunannesi_ kilolu olsa kilolu drler duymayin siz onları eğer belirli bi kilo alımı mevcutsa psikolojik yipratıyotlar insani
Avsininannesi15 Karadutunannesi_ evet doğum kilosuna göre banada biraz düşük geldi. Peki mama veriyormusunuz? Ek gidaya geçtinizmi?
Karadutunannesi_ Avsininannesi15 mama yemiyo birsürü mama denedim kabul etmiyor hiç birini ek gıdaya başladım biraz yediriyorum şimdi onlardan
1prens1prensesannesii Karadutunannesi_ 90 bazen içerse 120 bazen 60 içiyor yani hemen hemen her uyanmasına mama teklif ediyorum içerse işte sen 90 yap bakalım ne kadar içecek yada her uyanmasına 60 yada 90 yağ. Bizim günde toplam 300 400 cc buluyor şuan gündüz içmeye de alıştı
mermik Karadutunannesi_ aynı sorunları yaşıyoruz dizinle. Kızımın da persentili düşüyor. Doktorumuz kalorili şeyler yedirmem önerdi. Avokado ya da tadımı yapılan seyleri zeytinyağıyla karıştırmak gibi.
mirayybebek Karadutunannesi_ canım normal bak şöyle düşün şimdiden çok kilolu olan bebekler ilerde diyet veriyorlar dokturlar sağlık için benim kuzenimin kızı küçücüktü asırı kiloluydu kendinden aylarca büyük bebek kilosundaydı cocuk ilk zamanlar tatlı duruyordu aldıkça felaket oldu obez oldu nerdeyse. küçücüktü diyet yaptırdı doktur simdi 10 yasında 17 yasında gibi cocuk . çok kilo iyi değil sağlık ve görünüm açısından ilerde hoş olmuyor
Karadutunannesi_ mirayybebek tabi ki bende o şekilde olmasını istemiyorum sadece gelişimi geriden geliyor dediği için üzüldüm ona bir çare bulmak istedim yoksa sağlığı yerinde olsun kilosu az olsun önemli değil
Batimoms mirayybebek aynen bebekken göze hoş geliyor maşallah oooh tosun bilmem ne diyorlar ama veremezse üstüne yapışırsa sorun. Apartmanımda bir komşumu kızı var 10 11 yaşlarında 50 60 kilo arası bisey. Pasta yapmış annesi misafirlere kız yiyemiyor bakıyor öyle. Yesem ne derler diye nasıl üzüldüm ne gerek var ki kilo nedir yani
Avsininannesi15 Karadutunannesi_ benimkide öyle hic kabul etmedi mamayı hero babynin kaşık mamalari var benim hiçbişey sevmeyen kızım onu sevdi bi onu deneseniz?