Minikbirkalp benimde ilk gebeliğim ben neyi ne bileyim naçizane yazdım amannn boşverdim ben hepimiz anneyiz niye böbürlenelim neden kilo yarışına girelim ben kendi çocuğuma bakınca çevremde bebek yok zayıf bile geliyo anlamam etmem allah hepimizin cocğuna sağlık sıhat versin kilolu zayıf önemi yok ki sağlıklı olsun bizde tadıma başlayınca zorlanıcaz belki dediğin gibi dişi çıkarken neler yaşıycaz kim bilir allahım evlatlarımızla sınamasın bizi 🙏🏻