serebro aynı sorun bizde de vardı.
ıslak mendilleri tencerede kaynatıp sonra da güzelce duruluyoruz,bir kaba koyuyoruz,altını temizleyeceğimiz zamanda kabı yanımıza alıyoruz.
maalesef pamukta parçalanma fln oluyor ıslak mendil her türlü daha iyi,sizin de bir sürü ıslak mendiliniz var böyle yaparsanız ziyan da olmamış olur