serebro Ygz30 sudocrem sürüyorum günlerdir bana misin demiyor sanki bugün en iyisi eşimi eczaneye göndereyim ben sorsun bir dediginiz kremleri teşekkürler
Ygz30 serebro sudocrem bizede yaramadı eşim bana bir torba testerını getirmişti.Ama söyleiklerini kullanırsan pişman olmazsın
ikiprensannesii2 serebro Kurutmanıza gerek yok kullanacağınız zaman hemen yıkayıp kullanabilirsiniz eviniz sıcaksa birazda açık kalsın popişi sonra hametan sürün hemen geçer inşallah
serebro incognito evet hep kremliyorum son zamanlarda ama ben ek gıdaya geçtik diye pisik heralde dedim ama geçmedi daha da ilerliyor😥
Burcfe serebro haklısın gerçekten. Ben de ikizlerim için 8 aydır unıbaby kullanıyorum. Geçen ay hepsiburada’dan aldığım mendiller sanki bana da fazla ıslak geldi. Ben de bebeğime temas ettirmeden önce var gücümle sıkıyorum mendili. Çıkardığım pis bezinin içerisine sıkıyorum bu arada. Zaten hapsediyor 😕
serebro Burcfe birdaha toplu alırmıyım. Almam. Yazık günah ya. Çok kullanılıyor diye alayim dedim pişman oldum. Yıkayıp iyice sıkın deniyor. Bugün de öyle deneyeyim
serebro Freestate toplu alımlarda böyle oluyormus ya yoksa marketten aldıklarım hiç böyle olmadi. Internetten 24 paket toplu aldım yok sırılsıklam su. Baby me kız bebek için olanların ne farkı var? Erkek bebek için kullanılıyor mu
Freestate serebro Oğlan ve kız olarak ayırmışlar Baby Me’de; benim bebek kız olduğu için kızı aldım ebebekten, erkeği de aynı kalitedir diye tahmin ediyorum ☺️
serebro esiladerininannesi ayy bende kullanmayacağım bir daha bitirene kadar yıkaya yıkaya kullanacağım
esiladerininannesi serebro aynen öyle canım rossmanda o dediğim ıslak mendil kutusu var içinde mendille 10 tl ye aldım internette çok pahalı ama bakabilirsin istersen
Astalavistababy serebro elinizde olan mendilleri kullanmadan önce Çeşme altında yıkayabilirsiniz. Bebeğiniz büyük tuvaletini yaptıktan sonra temizleyip bir tas su ile bebeğin poposunu yıkayabilirsiniz. Bebek pamuğu kullanıyorum ona rağmen pişik oluyor arada. Ek gıda yedikleri yapıyor diye düşünüyorum.
serebro Astalavistababy bende ek gıdadan dedim ama yok bir baktım mendiller aşırı ıslak. Öyle yapacağım. Yazık günah ya çok moralim bozuk
sevimlienerji serebro sleepy natural yada molfix izotonik sulu mendil kullanin onlar yapmıyor pişik pişik kremi olarak da sebamed çok etkili tavsiye ederim
serebro sevimlienerji molfix izotonik su da pisik yapmıştı 1 kez kullandım. Sudocrem kullanıyorum ama bir gelişim yok sebamede bakayım birde
1Ezoo Bizde uni baby kullaniyoruz hepsi buradadan toplu aliyorum dogdugundan beri hicbir sorun olmadi pisik oldugu zamanlarda da radix pisik kremi kullaniyorum doktorumuz onermisti hepsini denedim en iyi bnce bu
serebro 1Ezoo marketten alırken hiç böyle olmadi bize de toplu alımlı olanlar yaramadı artık bitene kadar yıkayıp sıkıp kullanacağım bir şekilde
Canparcam_ serebro Bende temizleme pamuguyla yapıyordum canim. Bittiğinde eczanede kalmamıştı sipariş vermisler, marketede bulamadim diye Prima ıslak mendil aldim. Kullanmadan önce suyla yıkıyorum. Suyunu iyice sıkıp siliyorum çok şükür hiç pisik olmadi. 🤗
1Ezoo serebro onunla alakali oldugunu dusunmuyorum cunku 1 bucuk yildir toplu alip kullaniyorum illaki olsaydi bizde de olurdu diye dusunuyorum dis cikarma veya bez vs gibi durumlardan da olabilir pisik , yikayarak kullanmak en garanti