Zeynepalya_ve_annesi serebro ıslak mendilden deil o bebeklerin zaman zaman çişlerinin asitleri yükselir benim kızımda diş çıkaracagı zamann pişik olur onun haricinde hiç pişik olmayız bende ilk zamanlar bezden ıslak mendilden sandım ama değil
serebro Zeynepalya_ve_annesi ama aşırı ha kasıklarına doğru bacak araları kırmızı ve poposu kırmızı bide benek benek nokta gibi kabuklanmalar var sanki baştan ek gidadan mi dedim yok gittikçe ilerliyor
Zeynepalya_ve_annesi serebro idrarına bi baktırın kesin idrarında yada kakasında bi asitlenme var belki başka bir tedavi gerektirebilir
Sibel8Duru serebro unibaby başta iyiydi ama içeriğini değiştirmeler aynı değil yani 😕 sleepy natural,baby me yenidoğan, minies, sleepynin sirke ve zeytinyağlı olanı bunlarin içeriği temiz pişik de yapmıyor
mervedmr serebro Ben pamuk ve su ile temizliyorum. Nedense ıslak mendiller hiç kullanışlı gelmedi bana. Pamuk/Su daha kolayıma geliyor hem de daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
Artemis0 serebro Biraz pahalı ama waterwipes çok güzel bir ıslak mendil. Molfix izotonik sulu olanda fena değildi ama bir waterwipes değil. Unibaby ise bize gelen hediye sepetinin içinde vardı o da bana çok kuru geldi.
serebro Artemis0 çok ıslak benimkiler de bir ayarsizlik var belli ki artık başka ıslak mendillere de sans vereceğim
Melek-3434 serebro canım ben normalde pamuk mendil kullanıyorum ama altını fazla pisletmişse önce ıslak mendille pisliğini alıyorum ardından ıslattığım pamuk mendille tertemiz yapıyorum poposu kuruyuncada sudocrem yada bepantol sürüyorum günde bir defa genelde gece uykusundan önce sürüyorum uzun süre açmadığım için
Melek-3434 serebro ha birde sleepy kekikli limonlu olanı kullanıyorum içeriği temiz ve yaprakları baya büyük kalın kullanımı güzel oluyor tavsiye ederim ☺️
Karaoglannesi serebro çok kimyasal içeriyor ne kadar doğal denirse densin cildinde tabiki tahriş ve pişik yapar onun yerine pamuk mendil alın
ikiprensannesii2 serebro Kurutmanıza gerek yok kullanacağınız zaman hemen yıkayıp kullanabilirsiniz eviniz sıcaksa birazda açık kalsın popişi sonra hametan sürün hemen geçer inşallah
minesz21 serebro doğduğundan beri sleepy natural kullanıyorum çok memnunum hiç pişik olmadı 10 buçuk aylık kızım ama ben her alt açmamda bepantol pişik önleyici de kullanıyorum 😇