Aesbyram Rknn Ben kullanıyorum onu kullandıktan sonra bebegimin aglamaları kıvranmaları gaz sancıları bitti şükür rahatça gazını çıkarıyo
Ozcskrl Rknn ben bi dönem kullandı. Sütün içindeki laktaz enzimi için fakat bende işe yaramadı. Bize iyi gelem uyku uyudugumuz mommys bliss oldu
Asel_Ayaz21 Rknn ben kullanıyorum ama gaz sorunu hala devam ediyor bı rahatlama olmadı bialogai da kullandım nurse Harvey de kullandım bı fayda göremedim 😟
Sinemes Asilinannesiiiii Sab simplex ve BioGaia birlikte kullaniyorum. Gazi tamamen bitirmedi henüz ama rahatlatiyor bebeğimi.
Gulsumhayal @Merveeatay# Asilinannesiiiii o gazı çok olmayan bebek içindir biz gazlıydık ilk günden beri o yüzden doktorum direk iki damlayı kullanma mı tavsiye etti bu damlalar ilaç değil neticede
Asilinannesiiiii Minnos_baby valla benim bebeğim 46 günlük doktor ona bile günde iki kere ver dedi. İlk bir ay gaz damlası kullanma demisti
Rknn Aesbyram dünden beri bır rahatladı sankı canım kıvranmıyo inşallah damla ise yaramıştır..Bi günde işe yarar mı?
Aesbyram Rknn Bende 1 günde etkisini gösterdi canım hiç ünidim yoktu alırken ama bende şaşırdım şuan gayet rahatız devam et kullanmaya faydasını görceksin
Aesbyram Rknn relactazı ger emzirmeden önce 5 damla biogai günde sadece 5 damla şeklinde kullanıyorun
Aesbyram Rknn Banada önce dedi doktor doktorum bayan onun bebegide kolikmiş oda bu şekil kullanmış banada tavsiye etti bende bu şekil kullandım faydasını gördüm