Aesbyram Rknn Banada önce dedi doktor doktorum bayan onun bebegide kolikmiş oda bu şekil kullanmış banada tavsiye etti bende bu şekil kullandım faydasını gördüm
Asel_Ayaz21 Rknn ben kullanıyorum ama gaz sorunu hala devam ediyor bı rahatlama olmadı bialogai da kullandım nurse Harvey de kullandım bı fayda göremedim 😟
Sinemes Asilinannesiiiii Eczacıya sorduğumda fark etmez demişti. Bende bazen emzirmeden önce veriyorum, bazen de emzirmeden sonra. İki türlü de etki ediyor.
Busrammesut Asilinannesiiiii gaz damlalarina o kadar para vermek yerine Kehribar kolye alıp deneyin ben çok faydasını gördüm 4 farklı damla kullandım hepsi daha çok gazlandirdi Kehribar taktıktan 2 3 gün sonra problem kalmadı uykusu düzene girdi 6 aylık hâlâ kullanıyorum
Ozcskrl Rknn ben bi dönem kullandı. Sütün içindeki laktaz enzimi için fakat bende işe yaramadı. Bize iyi gelem uyku uyudugumuz mommys bliss oldu