Benim kızımında tam alnının ortasinda vardı iki farklı doktora götürdüm her ikisi de yaşına kadar büyüyecek daha sonra 5-6 yaşına kadar küçülmeye başlayacak küçülmedigi durumda ise ufak bir lazer operasyonla alınacak demişti.Ancak ve ancak kayınvalidem eski büyüklerinden her cuma günü fetih suresi okunursa geçer diye duyduğundan her cuma süreyi okudu ve 4 aylık olduğunda çok şükür ki kaybolmuştu.Doktor bile şaşırmıştı çünkü epey büyümüş ve daha da 25 kuruş kadar olacak diyordu.Ve Medipol mega’da ki doktor dahi ilaç vs tavsiye etmedi.