Demet_k merhaba geçmiş olsun biz lazer işlemine başladık köpük diye de geçiyor. İlk önce bi kaç seans içerisine köpük şeklinde ilaç veriliyor içeride damarın beslenmesi durduruluyor sonrasında beslenemediği için kanama olayı bitiyor haliyle ve hemanjiom kendini geri çekmeye başlıyor sonrasında lazer ile kalan bölge temizleniyor bizim hemanjiom şuan pembe oldu içerisi kurudu kanama alanı kalmadı çok şükür bu ay son içerideki damarlar için köpük uygulandı diğer ay lazere başlıyoruz inşallah en kesin çözümü bu şu anda bizimde epey büyümüştü tedavi olmasak daha ne kadar ilerlerdi Allah bilir birde 4 5 yaş değil 12 13 hatta hemanjiomun cinsine göre tamamı geçmeyedebiliyor ani büyüme gösteren hemanjiomlar bizimkisi gibi müdahalesiz maalesef geçmiyormuş bilginiz olsun 🌸