idil1990 Merhaba, bizum bebisimizde de goz kapaginda, cok hafif burnunda ve ensesiyle kafasinin arka tarafinda var. 3 gunlukken doktora gittigimizde doktor hemanjiyom kendiliginden gecer dedi. Ben cok farkinda degildim o zqman 1.ay kontrolunde yeniden sordum tedavi vs. Yine kendiliginden gececek zaten dedi kucuk bi ilcede yasiyrz ne yqzik ki su an ihmal etmis olmaktan korkuyorum. Deri uzerinde bi cikinti yok ama goz kapagindaki baya kirmizi oluyor bazen… 2 gundur de kabuklaniyor bu sabah yuzunu ıslak pamukla silerken orayi da capak mi diye sildim daha bi kizardi sanki 😞 sizinki nasildi acsba bizumki de tedavi gerektirir mi ki ?