cileklimilk 16. Ayımıza girdik hala kullanıyoruz ilacı biz. Dideral diye bir hap aslında kalp damar ilacı ama 1 yaş altı bebeklerde genellikle onu kullandırıyorlar şuan geçti aslında ama 18 ay yada 2 yaşına kadar tekrarlama riskine karşı devam ediyoruz ilaca bir uzmana götürün herhangi bir zararı yok kısa sürede geçecektir sizinki tahminim bizimki daha özel bir yerde oldugundan uzadı süreç.doktora gitmekte fayda var içinix rahatlar en azından😊