eymenkerem canım yukarılarda da yazdım okudun mu bilmiyorum ama bekliyoruz geçsin diye ama bebiş hareketlendikçe daha zor oluyor bu ara eller hep suratta sürekli izliyorum mecburen korkuyorum da kanarsa damarsal olduğu için epey sıkıntıymış ve ne kadar sürede geçeceği hatta geçeceği de kesin olmayan birşey. Bir çoğu geçiyor diyor evet ama geçmemesi de bir ihtimal