Esmakyt Çok gecmus olsun, kaçinci ayinda kaybolmaya basladi acaba? Bizim bebisin de goz kapaginda kucuk bi tane burnunda ve ensesinde var. Göz kapagindaki en belirgin bazen daha da kizariyor korkuyorum. Doktor gecer diyor ama… bir de 2 gundur üzeri kuruyor kabuklaniyor… umatim bizimki d3 gecer…