Kizbebuk Demet_k Geçene kadar yani ortalama 4 ay boyunca hep okudu.Bu arada kayınvalidem 70 yaşında o da kendi büyüklerinden duyduğu için okudu ben gerçekten duanın çok faydası olduğunu düşünüyorum.