Furkansmomy hmayaz bi bilgim yok ama kötü bişey değildir canm merak etme zaten kontrole gitcekmissiniz Bizim de bugün 2.gün dünden beri suya oturtuyoruz krem sürüyorum öyle devam ediyoruz bakalım
hmayaz Furkansmomy sağol canım. aynen olabiliyomus öyle durumlar. bebegn cildinin hassaslıgyla alakalıyms. azalıyo gbi yavas yavas. sizede geçmiş olsn. krem sürdükten snra masaj yapıyomusunuz geriye dogru cekme işlemi. bze günde iki sefer krem ve masaj yapmamz söylendi.
Furkansmomy [bilinmeyen] amelyathane soguk değildi aksine ben cok terledim bebeğim de aglamaktan terledi
Furkansmomy inismona hayırlı olsun yapılırken agladı mı? Benim oglum aglamaktan helak oldu bebeğim şuan iyi ama ben 2 gün oldu hala travmayı atamadım
inismona Furkansmomy iğne yapılırken çok ağladı içim parçalandı. Uyuşmasını beklerken sakinleşti bayağı emzirdim falan. Sünnet olurken güle oynaya yaptırdım ama farketmedi hiç. Sizinki ne kadarlıktı ?
Furkansmomy Mystery geçmiş olsun valla biz de aynı ya işlem boyunca aglamaktan helak oldu bebeğim böyle bas bas aglata aglata mı yapıyosunz dedim hepsi aglıyo normal dediler 😳biraz daha sürseydi ben de düşüp bayılcaktım artk yani 2 gün oldu travmayı atlatamadım neyseki bebeğim iyi ve ilerde hatırlamayacak😋
Ayb Furkansmomy ya ben de zorlu geçeceğini düşünüyordum ama gayet rahat oldu aklınızda olsun belki bir erkek bebeğiniz daha olur deneyin derim☺️
Furkansmomy hmayaz evet doktorum önemle vurguladı masaj yap pipiyi aşagı yukarı çek dedi asıl bakım o dedi ben de yapıyorum :)
DysAk Furkansmomy vallahi böyle yazıp insanları korkutmayın bence siz biraz acemi annelik yapmışsınız korkacak hiçbir şey Yok bebekler neredeyse hiç hissetmiyor bile ama siz korktuğunuzda onu hissedip kötü enerji yansıtmış oluyorsunuz :) herkese yenidoğan sünnetini tavsiye ediyorum bizde 2.5 aylıkken sünnetimizi yaptırdık bu arada.
Furkansmomy DysAk insanları korkutmak için dememiştim ben sadece cocugumu korkuttular o da cok aglayınca bana travma oldugunu söyledim yoksa sünnette korkulcak bi işlem yok kısa sürüyo zaten
Furkansmomy inismona 4 aylıgız bizim doktorumuz iğneyi yaptı hemen işleme başladı uyusması iğne yapar yapmaz oluyomus ben de anlamadım 😳 benimki zaten içeri girerken aglamaya başladı ay cok kötüydü video bile çekemedim 😂
Furkansmomy Ayaz33 ben de şuan iyi oldugunh gördükçe çok şükür atlattık diyorum büyüyünce daha zor olurdu
Cagatayinannesi Furkansmomy korkmuş olabilir bizimki sadece iğnece ağlamıştı mesela topuk kanında da can acımıyor tutulduğu için korkup ağlıyor merak etme bida ağlamaz😊
Furkansmomy Cagatayinannesi evet korkuttukları için zaten içeri girer girmez başladı aglamaya napcagmı bilemedim
Furkansmomy JrEminJrbusra aglamıyor sünnet gününden beri hiç aglamadı şükür ama agrısı varsa diye veriyorum calpol
inismona Furkansmomy biz en az 10 dk bekledik nasıl uyuşması hemen oluyormuş ya nasıl bir ilaçmış o. Elimize dikiş atılırken bile beklenir 🙄