Furkansmomy vala doktorumuz hiç uyanmadan yaptı sünneti. Zaten garanti verd uyuyana kadar beklerim ve operasyon sonrasında uyanmaz diye eli çok hafifti. İğneleri de yapıldığını bile anlamadı uyanıktı onda 6aylık bu arada. Tabi sünnnetten 1saat sonra ağladı yine 1saat akşama birşeyi kalmamıştı. Doktorun çok işinin ehli olması lazım bence iş onda bitiyor çocukta değil